2022 рік, 98 ст. Список використаних джерел містить 58 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ БУДОВИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Психологічні основи формування граматичної будови мовлення
1.2. Лінгводидактичні основи формування граматичної будови мовлення у дітей молодшого дошкільного віку
ВИСНОВКИ ДО І РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ БУДОВИ МОВЛЕННЯ
2.1. Порівняльний аналіз програм дошкільної освіти
2. 2. Методика діагностування граматичної будови мовлення дітей молодшого дошкільного віку
2.3. Результати вивчення граматичної будови мовлення дітей молодшого дошкільного віку
ВИСНОВКИ ДО ІІ РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА ФОРМУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРЕМЕНТУ
3.1. Експериментальна методика формування граматичної будови мовлення у дітей молодшої групи ДНЗ
3.2. Результативність експериментальної методики
ВИСНОВКИ ДО ІІІ РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.