2023 рік, 142 ст. Список використаних джерел містить 54 найменування. В роботу включено 15 рисунків, 11 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ I. Загальна характеристика порушень писемного мовлення
1.1. Поняття про писемне мовлення
1.2. Дисграфія як порушення письма
1.3. Фонематичні процеси: їх формування і розвиток в онтогенезі
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ I
РОЗДІЛ II. Організація і методи дослідження фонематичних процесів у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією
2.1. Організація і методи дослідження
2.2. Аналіз результатів дослідження фонематичних процесів в учнів молодшого шкільного віку з дисграфією
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ II
РОЗДІЛ III. Методика формування фонематичних процесів в учнів молодшого шкільного віку із дисграфією з використанням гри
3.1. Обґрунтування методики формування фонематичних процесів в учнів молодшого шкільного з дисграфією з використанням гри
3.2 Аналіз ефективності розробленої експериментальної методики
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ III
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.