2023 рік, 58 ст. Список використаних джерел містить 45 найменувань. В роботу включено 7 рисунків, 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
1.1. Поняття мовленнєвої культури
1.2. Сутність поняття позаурочної роботи в школі
1.3. Значення гурткової роботи в формуванні мовленнєвої культури учнів початкової школи
1.4. Організація гурткової роботи в початковій школі
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС ЗАСОБАМИ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ
2.1. Методика дослідження
2.2. Характеристика досліджуваних учнів
2.3. Результати та аналіз дослідження
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 3. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС ЗАСОБАМИ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ
3.1. Методичні рекомендації для організації гурткової роботи в початковій школі
3.2. Рекомендації щодо використання різних форм і методів гурткової роботи для формування мовленнєвої культури учнів початкової школи
3.3. Рекомендації щодо використання ігрових технологій в гуртковій роботі для формування мовленнєвої культури учнів початкової школи
ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.