2021 рік, 94 ст. Список використаних джерел містить 50 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ВІРТУАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ
1.1.Мовлення як ключовий аспект співіснування в соціумі
1.2.Специфіка мовлення дітей дошкільного віку
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ВІРТУАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК НОВИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНЯТ
2.1. Віртуальні екскурсії як провідний метод навчання дітей
2.2.Способи реалізації технології віртуальної реальності для формування мовлення дошкільнят
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ СТВОРЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ВІРТУАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ДОШКІЛЬНЯТ
3.1. QR-код як засіб оцифрування інформації
3.2. «Корпорація дитинства»: моделювання навчальних платформ у мережі Інтернет
3.3. Властивості інтерактивної дошки для навчання
Висновки до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.