2023 рік, 80 ст. Список використаних джерел містить 19 найменувань. Робота включає 9 таблиць, 17 рисунків.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
1.1 Формування і розвиток стратегії просування брендів у соц мережах: відмінності та особливості від загальної маркетингової стратегії просування
1.2 Особливості функціонування брендової стратегії у соціальних мережах
1.3 Основні інструменти, їхня характеристика
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
2.1 Маркетинговий аналіз діяльності підприємства
2.2 Переваги та недоліки просування брендів підприємства у соціальних мережах
2.3 Дослідження ефективності впливу брендів на цільову аудиторіі
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВА
3.1 Пропозиції щодо покращення просування бренду у соціальних мережах
3.2 Обґрунтування та економічна ефективність запропонованих напрямів з врахуванням існуючих трендів SMM-маркетингу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ЧАСТИНА ТЕКСТУ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ БРЕНДІВ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
1.1 Формування і розвиток стратегії просування брендів у соціальних мережах: відмінності та особливості від загальної маркетингової стратегії просування
Маркетинг компаній в соціальних мережах набирає все більшої популярності серед керівників компаній, які виробляють не тільки споживчі, а й промислові товари. Довівши свою ефективність, просування бізнесу в соціальних мережах стало важливим інструментом інтернет-маркетингу. За допомогою цього інструменту компанії отримують додаткову можливість покращити свій імідж, підвищити інтерес потенційних клієнтів до продукції та послуг компанії, а також підвищити лояльність постійних клієнтів, а відтак і рівень продажів.
На сьогодні глобальна мережа Інтернет має значну кількість практичних рекомендацій (у плані розвитку). Однак більшість із наведених вище пропозицій мають непрямий характер і не можуть бути повним керівництвом щодо маркетингових методів. Для досягнення цих цілей необхідно створити повну маркетингову стратегію просування бізнесу в соціальних мережах.
Мета стратегії SMM – створити попит і пропозицію на ринку компанії, щоб мати можливість забезпечити досягнення бізнес-цілей.
Як один із компонентів комплексу маркетингу, маркетингові комунікації працюють на досягнення маркетингових цілей усього бізнесу. Взагалі кажучи, вони є способом забезпечення продажів. Спілкування з цільовою групою в соціальних мережах не є винятком із загальної концепції спілкування. Метою плану та стратегії просування SMM є формування попиту на ринкову пропозицію компанії, що може забезпечити досягнення бізнес-цілей.
На відміну від загальної комунікаційної стратегії, яка охоплює всі медіа-канали, доступні компанії, SMM зосереджена лише на одному виді – соціальних мережах. Іншими словами, остання є продовженням загальної концепції ринкової комунікації. Але якщо з якихось причин компанія вирішила побудувати всю кампанію тільки в соціальних мережах, SMM-стратегія фактично стає звичайною комунікаційною стратегією...
1.1 Формування і розвиток стратегії просування брендів у соціальних мережах: відмінності та особливості від загальної маркетингової стратегії просування
Маркетинг компаній в соціальних мережах набирає все більшої популярності серед керівників компаній, які виробляють не тільки споживчі, а й промислові товари. Довівши свою ефективність, просування бізнесу в соціальних мережах стало важливим інструментом інтернет-маркетингу. За допомогою цього інструменту компанії отримують додаткову можливість покращити свій імідж, підвищити інтерес потенційних клієнтів до продукції та послуг компанії, а також підвищити лояльність постійних клієнтів, а відтак і рівень продажів.
На сьогодні глобальна мережа Інтернет має значну кількість практичних рекомендацій (у плані розвитку). Однак більшість із наведених вище пропозицій мають непрямий характер і не можуть бути повним керівництвом щодо маркетингових методів. Для досягнення цих цілей необхідно створити повну маркетингову стратегію просування бізнесу в соціальних мережах.
Мета стратегії SMM – створити попит і пропозицію на ринку компанії, щоб мати можливість забезпечити досягнення бізнес-цілей.
Як один із компонентів комплексу маркетингу, маркетингові комунікації працюють на досягнення маркетингових цілей усього бізнесу. Взагалі кажучи, вони є способом забезпечення продажів. Спілкування з цільовою групою в соціальних мережах не є винятком із загальної концепції спілкування. Метою плану та стратегії просування SMM є формування попиту на ринкову пропозицію компанії, що може забезпечити досягнення бізнес-цілей.
На відміну від загальної комунікаційної стратегії, яка охоплює всі медіа-канали, доступні компанії, SMM зосереджена лише на одному виді – соціальних мережах. Іншими словами, остання є продовженням загальної концепції ринкової комунікації. Але якщо з якихось причин компанія вирішила побудувати всю кампанію тільки в соціальних мережах, SMM-стратегія фактично стає звичайною комунікаційною стратегією...
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.