2022 рік, 86 ст. Список використаних джерел містить 52 найменування. У роботі вміщено 19 рисунків та 16 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність, принципи та інструменти маркетингу у соціальних мережах
1.2. Види соціальних мереж та методи просування
1.3. Стан та тенденції розвитку фармацевтичного маркетингу в Україні
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «БЮДЖЕТНА АПТЕКА»
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз і оцінка конкурентного середовища підприємства в соціальних мережах
2.3. Аналіз ефективності управління та використання інструментів маркетингу підприємства у соціальних мережах
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПЛАНУ ПО ПРОСУВАННЮ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Вибір соціальних мереж та формування SMM стратегії і необхідних рекламних інструментів
3.2. Розробка рекламних кампаній для оптимізації та просування товарів підприємства
3.3. Прогноз економічної ефективності проведення рекламних кампаній
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.