Дисертація. 2022 рік, 347 ст. Список використаних джерел містить 293 найменування. У роботі вміщено 15 рисунків, 20 таблиць.
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ
ПОЗНАЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТУДЕНТІВ ІТ-СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
1.1. Теоретико-методологічні підходи до розуміння
поняття емоційного інтелекту
1.2. Умови розвитку емоційного інтелекту: індивідуально-типологічні, психологічні та соціально-психологічні умови
розвитку ЕІ
1.3. Теоретична модель компонентів умов розвитку емоційного інтелекту у студентів ІТ-спеціальностей
Висновки до розділу 1
Розділ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТУДЕНТІВ ІТ-СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
2.1. Програма емпіричного дослідження емоційного інтелекту студентів ІТ-спеціальностей. Характеристика досліджуваної групи
2.2. Модель емпіричного дослідження особистісних компонентів емоційного інтелекту та соціально-психологічних особливостей студентів ІТ-спеціальностей
2.3. Емпірична перевірка теоретичної моделі емоційного інтелекту у студентів ІТ-спеціальностей
Висновки до розділу 2
Розділ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ КОМПОНЕНТІВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТУДЕНТІВ ІТ-СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
3.1. Змістовно-організаційні аспекти побудови психотерапевтичної програми
розвитку ЕІ у студентів ІТ-спеціальностей
3.2. Перевірка ефективності психотерапевтичної роботи з розвитку емоційного інтелекту
3.3. Практичні рекомендації дотримання психолого-педагогічних умов розвитку
ЕІ у студентів ІТ-спеціальностей у процесі навчально-виховної роботи
Висновки до розділу
3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.