2021 рік, 80 ст. Список використаних джерел містить 64 найменування.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І БІОГРАФІЯ ЯК ЖАНРОВА МОДЕЛЬ: ОСОБЛИВОСТІ ЕВОЛЮЦІЇ, АТРИБУТИВНІ ТА МОДУСНІ ОЗНАКИ
1.1 «Біографія письменника», «наукова біографія» та «біографічний фільм» як наукові дефініції
1.2 Історія виникнення та еволюція біографічного жанру в сучасному літературознавстві
1.3 Варіації біографічного жанру
РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦИФІКИ ЕКРАНІЗАЦІЇ БІОГРАФІЇ
2.1 Біографія і кіно: проблеми вивчення біографічного фільму
2.2 Історія виникнення, сучасний стан та перспективи розвитку байопіку у вітчизняному та світовому кінематографі
2.3 Особливості та методи екранізації життєвого та творчого шляху письменника
РОЗДІЛ ІІІ. ЕКРАНІЗАЦІЯ БІОГРАФІЇ ДЖОРДЖА ГОРДОНА БАЙРОНА ЯК ЗАСІБ ПОШИРЕННЯ ЗНАНЬ ПРО ПИСЬМЕННИКА
3.1 Характеристика сюжету фільму Дж. Фаріно «Байрон» (2003)
3.2 Аналітичний огляд байопіку Дж. Фаріно «Байрон»: акторська та режисерська майстерність
3.3 Специфіка відображення літературного процесу в Англії (ХІХ ст). і біографії письменника у фільмі Дж. Фаріно «Байрон»
РОЗДІЛ IV ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗОБРАЖЕННЯ БІОГРФІЇ ПИСЬМЕННИКА В НАУЦІ, ЛІТЕРАТУРІ ТА КІНО
4.1 Порівняння екранізації біографії Дж. Байрона з науково-критичним оглядом М. Кургинян «Байрон»
4.2 Дослідження ідентичності фільму та біографічного роману Т. Цвейга «Таємниця Байрона»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.