2025 рік, 32 сторінки, 90% унікальності. Список використаних джерел містить 14 найменувань
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ STEAM-ОСВІТИ В СИСТЕМУ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
1.1 Еволюція концепції STEAM-освіти в історичному контексті
1.2 Особливості сучасної STEM-освіти
1.3 Основні принципи та підходи до реалізації STEAM-освіти
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ STEAM-ОСВІТИ В СИСТЕМУ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
2.1 Аналіз сучасних досліджень щодо впровадження STEAM/ STEM освіти в систему професійного навчання
2.2 Проблеми та виклики впровадження STEAM-освіти в систему професійної підготовки
2.3 Практичні рекомендації щодо впровадження STEAM-освіти в систему професійного навчання
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.