2022 рік, 34 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки та 4 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОЗВЯЗКУ ТРИВОЖНОСТІ ТА УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ І ПОВЕДІНКИ УЧНІВ
1.1. Поняття та ознаки успішності навчання і поведінки
1.2. Різниця понять тривога та тривожність.
1.3. Поняття навчальної тривожності та шляхи її подолання.
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗВЯЗКУ ТРИВОЖНОСТІ ТА УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ І ПОВЕДІНКИ УЧНІВ
2.1 Організація і методи дослідження.
2.2 Методики дослідження.
2.3. Аналіз та інтерпретація результатів.
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.