2022 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 16 найменувань. У роботі вміщено 14 рисунків, 6 таблиць.
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Інтенсивні можливості розвитку підприємства та методи їх дослідження
Розділ 2. Маркетингова характеристика ТОВ “AROMAKAVA ”
Розділ 3. Визначення можливостей інтенсивного розвитку підприємств
3.1. Аналіз глибшого проникнення на ринок та розширення меж ринку
3.2. Аналіз розвитку товару та диверсифікація
Розділ 4. Розроблення пропозицій щодо вибору стратегій інтенсивного зростання підприємств
4.1. Планування стратегій інтенсивного зростання
4.2. Маркетингове обгрунтування запропонованих засобів
4.2.1. Впровадження нових акційних пропозицій
4.2.2. Розробка нового брендованого товару
4.2.3. Створення міні-клубу Aroma Camp
Висновки
Список використаної літератури
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.