2022 рік, 41 ст. У роботі вміщено 1 рисунок, 7 таблиць, 25 джерел.
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи формування якості та асортименту морозива
1.1. Аналіз ринку морозива вітчизняних та закордонних виробників
1.2. Класифікація морозива та характеристика асортименту
1.3. Чинники, що формують якість та асортимент
1.3.1. Хімічний склад та харчова і біологічна цінність
1.3.2. Вплив сировини та технологічних процесів на якість та асортимент морозива
1.3.3. Оцінка якості, вади і причини їх появи
Розділ 2. Порівняльна характеристика якості та асортименту морозива різних виробників
2.1. Товарознавчі аспекти формування асортименту морозива в Україні
2.2. Організація, об’єкти та методи дослідження
2.3. Результати досліджень
Висновки та пропозиції
Список використаних джерел
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.