2019 рік, 60 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 6 рисунків, 5 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Економічна сутність та види маркетингу
1.2 Концепції маркетингу та їх роль у роботі підприємств
1.3 Приклади використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ПАТ «КИЇВХЛІБ»
2.1 Організаційно-економічна характеристика ПАТ «Київхліб»
2.2 Аналіз маркетингової діяльності ПАТ «Київхліб»
2.3 Оцінка використання сучасних концепцій маркетингу ПАТ «Київхліб»
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Оцінка ефективності використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства ПАТ «Київхліб»
3.2. Поради для використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства на прикладі ПАТ «Київхліб»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.