Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2019
Кількість сторінок
60
Унікальність роботи
83

2019 рік, 60 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 6 рисунків, 5 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 

1.1 Економічна сутність та види маркетингу

1.2 Концепції маркетингу та їх роль у роботі підприємств

1.3 Приклади використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства                                                              

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ПАТ «КИЇВХЛІБ»   

2.1   Організаційно-економічна характеристика ПАТ  «Київхліб»

2.2 Аналіз маркетингової діяльності ПАТ «Київхліб»

2.3 Оцінка використання сучасних концепцій маркетингу ПАТ «Київхліб»    

РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО  ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 

3.1. Оцінка ефективності використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства ПАТ «Київхліб»                                             

3.2. Поради для використання сучасних концепцій маркетингу в діяльності підприємства на прикладі ПАТ «Київхліб»                            

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2019
Кількість сторінок
60
Унікальність роботи
83

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися