2023 год, 51 стр. Список использованных источников содержит 14 наименований.
СОДЕРЖАНИЕ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти використання конструкторів LEGO Education як засобу формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку
1.1. Історія виникнення конструктора LEGO
1.2. LEGO-конструювання як засіб розвитку пізнавальних здібностей у дітей дошкільного віку
1.3.Методика використання LEGO-конструювання в закладах дошкільної освіти
РОЗДІЛ 2. Педагогічні умови використання конструкторів LEGO Education як засобу формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку
2.1. Досвід використання LEGO-конструкторів в освітньому процесі старшої групи
2.2. Аналіз проведеної роботи
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.