2024 рік, 43 ст. Список використаних джерел містить 48 найменувань. У роботі вміщено 7 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 7 КЛАСУ
1.1. Огляд провідних понять дослідження «граматична компетентність», «компетентність школярів», «інформаційні технології»
1.2. Специфіка формування граматичної компетентності в учнів 7 класу: критерії оцінювання результату
1.3. Шляхи використання інформаційних технологій у формуванні граматичної компетентності
1.4. Педагогічні умови інтенсифікації процесу навчання та формування граматичної компетентності з впровадженням інноваційних моделей інформаційних технологій
РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ НАВЧАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 7 КЛАСУ
2.1.Методичні рекомендації використання інформаційних технологій у процесі навчання та розвитку граматичних компетентностей в учнів 7 класу
2.2. Система вправ з використанням інформаційних технологій для роботи з учнями 7 класу
2.3. Аналіз ефективності розробленого комплексу вправ для оптимізації реалізації освітнього процесу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.