2024 рік, 40 ст. Список використаних джерел містить 15 найменувань. У роботі вміщено 8 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ ЯК ЗАГАЛЬНА СКЛАДОВА ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
1.1. Сучасний підхід до організації виховної роботи НУШ
1.2. Зміст та умови виховання культури поведінки молодших школярів
1.3. Роль партнерської взаємодії учасників освітнього процесу у вихованні культури поведінки здобувачів початкової освіти
Висновок до розділу
РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ
2.1. Діагностика культури поведінки учасників освітнього процесу початкової школи
2.2. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов виховання культури поведінки в організації позаурочної діяльності
2.3. Методичні рекомендації для вчителя початкової школи з удосконалення позаурочної роботи
Висновок до розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.