2024 рік, 29 ст. Список використаних джерел містить 14 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки, 1 таблиця
ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ 1. Теоретичні засади
управління системою маркетингових комунікацій туристичного підприємства
1.1.
Система маркетингових комунікацій підприємства та характеристика її складових
елементів.
1.2.
Зміст та принципи управління системою
маркетингових комунікацій підприємства
1.3. Особливості формування та управління системою маркетингових комунікацій туристичного підприємства
2.1.
Управлінська характеристика та аналіз показників господарської діяльності
туристичного підприємства «Поїхали з нами»
2.3. Оцінка ефективності формування та управління синтетичними елементами системи маркетингових комунікацій туристичного підприємства «Поїхали з нами»
Розділ 3. Рекомендації щодо удосконалення управління системою маркетингових комунікацій туристичного підприємства «Поїхали з нами»
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.