2025 рік, 35 сторінок, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 18 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки, 5 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ
ОСНОВИ УПАКОВКИ ТОВАРУ
1.1 Поняття упаковки товару та її
функції в маркетингу
1.2 Роль упаковки в товарній політиці підприємства
1.3 Види упаковки та їх особливості
1.4 Вплив упаковки на лояльність споживачів
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ
ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ МЕРЕЖІ McDONALD’S
2.1 Характеристика упаковки товарів
McDonald’s
2.2 Стратегії упаковки в McDonald’s інновації та тенденції
2.3 Аналіз ефективності упаковки товарів McDonald’s на прикладі конкретних
продуктів
2.4 Порівняння практики упаковки McDonald’s у різних містах України за останні
5 років
2.5 Проблеми та перспективи використання упаковки в стратегії товарної політики McDonald’s
РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ McDONALD’S
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.