Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗШИРЕННЯ БРЕНДІВ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ RADISSON HOTEL GROUP НА РИНКУ ГОСТИННОСТІ УКРАЇНИ

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
74

2024 рік, 74 ст. Список використаних джерел містить 33 найменування. Робота включає 2 таблиці, 21 рисунок

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ RADISSON HOTEL GROUP

1.1. Історія створення та розвитку Radisson Hotel Group

1.2. Корпоративна культура і стандарти обслуговування Radisson Hotel Group

1.3. Бренд-портфоліо Radisson Hotel Group

РОЗДІЛ 2. ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДІВ RADISSON HOTEL GROUP НА РИНКУ ГОСТИННОСТІ УКРАЇНИ

2.1.  Сучасні тенденції розвитку ринку гостинності в Україні

2.2.  Позиціонування брендів міжнародних готельних мереж в Україні

2.3. Представлення брендів Radisson Hotel Group на ринку гостинності України

РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗШИРЕННЯ БРЕНДІВ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ RADISSON HOTEL GROUP

3.1. Стратегії розширення брендів Radisson Hotel Group

3.2. Перспективні напрями розширення брендів міжнародної мережі Radisson Hotel Group в Україні

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
74

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net