2024 рік, 74 ст. Список використаних джерел містить 33 найменування. Робота включає 2 таблиці, 21 рисунок
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ RADISSON HOTEL GROUP
1.1. Історія створення та розвитку Radisson Hotel Group
1.2. Корпоративна культура і стандарти обслуговування Radisson Hotel Group
1.3. Бренд-портфоліо Radisson Hotel Group
РОЗДІЛ 2. ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДІВ RADISSON HOTEL GROUP НА РИНКУ ГОСТИННОСТІ УКРАЇНИ
2.1. Сучасні тенденції розвитку ринку гостинності в Україні
2.2. Позиціонування брендів міжнародних готельних мереж в Україні
2.3. Представлення брендів Radisson Hotel Group на ринку гостинності України
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗШИРЕННЯ БРЕНДІВ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ RADISSON HOTEL GROUP
3.1. Стратегії розширення брендів Radisson Hotel Group
3.2. Перспективні напрями розширення брендів міжнародної мережі Radisson Hotel Group в Україні
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.