2022 рік, 28 ст. Список використаних джерел містить 22 найменування. У роботі вміщено 2 додатки.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ ТА КАЗКОТЕРАПІЇ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
1.1. Поняття та сутність арт-терапії та казкотерапії |
1.2. Вікові особливості вихованців закладів дошкільної освіти як передумова ефективного використання арт-терапії та казкотерапії на уроках англійської мови |
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПІЇ ТА КАЗКОТЕРАПІЇ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
2.1. Практичне використання арт-терапії та казкотерапії на уроках англійської мови у закладах дошкільної освіти |
2.2. Аналіз результатів проведеного дослідження |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.