2022 рік, 31 ст. Робота містить 3 таблиці, 29 використаних джерел.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ МІФОЛОГІЗАЦІЇ В РЕКЛАМНІЙ КОМУНІКАЦІЇ
1.1 . Поняття телевізійної реклами, основні композиційні елементи
1.2 . Архетип та міф, як базоутворюючі сюжетні елементи
РОЗДІЛ 2. ТЕХНОЛОГІЯ МІФОЛОГІЗАЦІЇ У РЕКЛАМІ
2.1. Технологія міфологізації в рекламному повідомленні: специфіка використання
2.2. Аналіз рекламних повідомлень з використанням міфу «сучасності»
РОЗДІЛ 3. АВТОРСЬКА КОНЦЕПЦІЯ ТЕЛЕВІЗІЙНОГО РЕКЛАМНОГО РОЛИКА З ЗАСТОСУВАННЯМ МІФУ «СУЧАСНОСТІ» ЯК СЮЖЕТНОГО КОМПОНЕНТУ
3.1. Застосування міфу «сучасності» в авторській концепції комерційної телевізійної реклами
3.2. Застосування міфу «сучасності» в авторській концепції соціальної реклами
3.3. Застосування міфу «сучасності» в авторській концепції політичної телевізійної реклами
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.