2023 рік, 52 ст. Список використаних джерел містить 39 найменувань
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ
1.1 Аналіз проблеми дослідження в психолого-педагогічній та методичній літературі
1.2 Типи орфографічних помилок і шляхи їх усунення
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ОРФОГРАФІЧНОГО ПИСЬМА В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
2.1 Експериментальна методика роботи з формування орфографічної грамотності в молодших школярів
2.2 Види орфографічних вправ, методика їх виконання на уроках української мови
2.3 Аналіз ефективності запропонованої методики
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.