Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
700 грн

Сучасні концепції маркетингу

В наявності
700 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
55

2024 рік, 55 ст. Список використаних джерел містить 59 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки, 13 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ

1. 1. Поняття і зміст маркетингу

1.2. Еволюція маркетингу та основні концепції маркетингу

1.3 Вірусний маркетинг як складова сучасної концепції маркетингу

РОЗДІЛ 2. ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ НА «Red Bull GmbH»

2.1 Характеристика маркетингової діяльності компанії «Red Bull GmbH»

2.2.Аналіз маркетингової діяльності компаній-конкурентів

2.3. Сегментація ринку енергетичних напоїв та позиціонування компаній виробників

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ

3.1. Перспективи використання вірусного маркетингу

3.2. Стратегія розроблення вірусної реклами для просування компанії продукції «Red Bull GmbH»

3.3. Оцінка ефективності використання вірусної реклами для просування компанії продукції «Red Bull GmbH»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
55

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися