2019 рік, 44 ст. Список використаних джерел містить 30 найменувань. У роботі вміщено 13 рисунків.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА МЕТОДІВ ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ НА РИНОК
1.1 Передумови виникнення інструментів та методів просування нових товарів на ринок
1.2 Динаміка розвитку сучасних інструментів та методів просування товарів
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА МЕТОДІВ ПРОСУВАННЯ НОВИХ ТОВАРІВ НА РИНОК
2.1. Сучасний стан ринку просування
2.2. Використання сучасних інструментів та методів просування на прикладі ПАТ «Миронівський хлібпродукт»
2.3 Вплив технологій на розвиток інструментів ринку технологій (Діджитал)
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА РИНОК
3.1 Пропозиції щодо вдосконалення сучасних інструментів та методів просування нових товарів на ринок
3.2 Перспективи розвитку сучасних інструментів та методів просування нових товарів на ринок
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.