2022 рік, 44 ст. Список використаних джерел містить 43 найменування. У роботі вміщено 11 рисунків, 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГУ
1.1. Сутність, особливості, позитивні та негативні сторони інформаційних технологій в маркетингу
1.2. Види та можливості інформаційних технологій в маркетингу
РОЗДІЛ 2. РОЗВИТОК ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГУ
2.1. Сучасний стан використання інформаційних технологій в маркетингу
2.2. Міжнародні механізми правового регулювання використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГУ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИРІШЕННЯ
3.1. Проблематика використання інформаційних технологій в маркетингу
3.2. Пропозиції щодо подолання наявної проблематики і вдосконалення використання сучасних інформаційних технологій в маркетингу
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.