Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
700 грн

Стратегія рекламування мережі торговельних центрів» (ТОВ «Епіцентр»)

В наявності
700 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
58

2024 рік, 58 ст. Список використаних джерел містить 38 найменувань. У роботі вміщено 16 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

Розділ 1. Теоретичні основи формування стратегії рекламування мережі торговельних центрів

Розділ 2. Аналіз рекламної діяльності мережі торговельних центрів

2.1. Техніко-економічна характеристика ТОВ «Епіцентр»

2.2. Оцінка мережевої стратегії рекламування ТОВ «Епіцентр»

Розділ 3. Формування стратегії рекламування мережі торговельних центрів

3.1. Обґрунтовані рекомендації стратегічних напрямків вдосконалення рекламної діяльності ТОВ «Епіцентр»

3.2. Оцінка результативності реалізації запропонованих рекомендацій вдосконалення рекламної діяльності ТОВ «Епіцентр»

ВИСНОВКИ 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
58

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися