2024 рік, 58 ст. Список використаних джерел містить 38 найменувань. У роботі вміщено 16 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
Розділ 1. Теоретичні основи формування стратегії рекламування мережі торговельних центрів
Розділ 2. Аналіз рекламної діяльності мережі торговельних центрів
2.1. Техніко-економічна характеристика ТОВ «Епіцентр»
2.2. Оцінка мережевої стратегії рекламування ТОВ «Епіцентр»
Розділ 3. Формування стратегії рекламування мережі торговельних центрів
3.1. Обґрунтовані рекомендації стратегічних напрямків вдосконалення рекламної діяльності ТОВ «Епіцентр»
3.2. Оцінка результативності реалізації запропонованих рекомендацій вдосконалення рекламної діяльності ТОВ «Епіцентр»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.