2021 рік, 62 ст. У роботі вміщено 23 таблиці, 15 рисунків.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика підприємства
1.1. Визначення галузі діяльності підприємства, цілей і завдань
1.2. Опис сфери діяльності галузевого маркетингу, прийомів і методів маркетингу, які використовуються на підприємстві
РОЗДІЛ 2. ОПИС МІКРО- ТА МАКРОСЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА
2.1.Характеристика мікросередовища підприємства
2.1.1. Аналіз споживачів та особливостей їх поведінки на ринку
2.1.2. Аналіз постачальників ресурсів та їх впливу на діяльність підприємства
2.1.3. Аналіз маркетингових посередників та їх ролі у функціонуванні підприємства
2.1.4. Аналіз контактних аудиторій підприємства та їх впливу на формування іміджу підприємства
2.2.Характеристика макросередовища компанії
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ДП МТП «ЮЖНИЙ» ТА КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
3.1.Аналіз динаміки та структури вантажообігу ДП МТП «Южний»
3.2.Визначення та опис пріоритетних конкурентів ДП МТП «Южний»
3.3.Аналіз динаміки і структури вантажообігу конкурентів
РОЗДІЛ 4. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ДП «МТП «ЮЖНИЙ» ТА ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
4.1.Побудова матриці «Частка ринку – Зріст ринку»
4.2.SWOT-аналіз підприємства
4.3.Аналіз конкурентоспроможності ДП «МТП «Южний»
РОЗДІЛ 5. ВИБІР МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ДП «МТП «ЮЖНИЙ»
5.1.Маркетингові стратегії зросту
5.2.Маркетингові стратегії конкурентної переваги
5.3.Вибір маркетингової стратегії підприємства
ВИСНОВОК
ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ
Детальна інформація
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
62
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Додати питання
1. Перейдіть у пункт меню "Контакти" 2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи. 3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net