2023 рік, 48 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 8 рисунків, 21 таблиця.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПІДПРИЄМСТВО
1.1 Інформація про підприємство
1.2 Аналіз місії підприємства та пропозиції щодо її вдосконалення
1.3 Визначення цілей підприємства та цілей маркетингу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ
2.1 Аналіз існуючої організації маркетингової діяльності на підприємстві
2.2 Пропозиції щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності досліджуваного підприємства
РОЗДІЛ 3. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА
3.1 Аналіз галузі та конкурентного становища підприємства в галузі
3.2 Аналіз та оцінка середовища підприємства за методом SWOT-аналізу
3.3 Визначення конкурентної переваги підприємства
3.4 Визначення конкурентної сили підприємства
3.5 Порівняльна оцінка конкурентоспроможності підприємства
РОЗДІЛ 4. АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПОРТФЕЛЮ ПІДПРИЄМСТВА
4.1. Побудова матриці Бостонської консалтингової групи
4.2. Побудова матриці "МакКінсі – Дженерал Електрик"
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.