2021 рік, 36 ст. Список використаних джерел містить 33 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки та 20 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Роль і місце стратегічного аналізу в процесі стратегічного маркетингового управління організацією
1.1. Зміст процесу стратегічного маркетингового управління
1.2.Сутність та призначення SWOT-аналізу
1.3. Методичні підходи до проведення SWOT-аналізу
РОЗДІЛ 2.Стратегічний аналіз маркетингового середовища підприємства
2.1.Аналіз зовнішнього маркетингового середовища
2.2.Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.3. Аналіз поточної маркетингової діяльності
РОЗДІЛ 3.Рекомендації щодо вибору стратегічних напрямів розвитку
3.1.Визначення можливостей та загроз, сильних та слабких сторін підприємства
3.2. Генерування можливих напрямів стратегічного розвитку
3.3.Маркетингові заходи на підтримку обраного напряму
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.