Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Стратегічний аналіз маркетингового середовища підприємства

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
36

2021 рік, 36 ст. Список використаних джерел містить 33 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки та 20 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Роль і місце стратегічного аналізу в процесі стратегічного маркетингового управління організацією

1.1. Зміст процесу стратегічного маркетингового управління

1.2.Сутність та призначення SWOT-аналізу

1.3. Методичні підходи до проведення SWOT-аналізу

РОЗДІЛ 2.Стратегічний аналіз маркетингового середовища підприємства

2.1.Аналіз зовнішнього маркетингового середовища

2.2.Організаційно-економічна характеристика підприємства

2.3. Аналіз поточної маркетингової діяльності

РОЗДІЛ 3.Рекомендації щодо вибору стратегічних напрямів розвитку

3.1.Визначення можливостей та загроз, сильних та слабких сторін підприємства

3.2. Генерування можливих напрямів стратегічного розвитку

3.3.Маркетингові заходи на підтримку обраного напряму

Висновки

Список використаної літератури

Додатки

Детальна інформація
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
36

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net