2022 рік, 39 ст. Список використаних джерел містить 34 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки, 6 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1. Економічна сутність та принципи стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства
1.2 Методичні підходи до стратегічного планування маркетингової діяльності організації та до оцінювання його ефективності
1.3. Стратегічне маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ БГГ «ЕПІЦЕНТР К» ТА НАПРЯМІВ ЇЇ УДОСКОНАЛЕННЯ
2.1. Стратегічна діагностика середовища ТОВ БГГ "Епіцентр К"
2.2. Аналіз ефективності стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства
2.3. Шляхи вдосконалення стратегічного планування маркетингвої діяльності в системі стратегічного управління підприємства
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.