Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
400 грн

Стилістичні засоби відображення зовнішності людини у сучасному німецькомовному рекламному дискурсі у перекладацькому аспекті

В наявності
400 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
27
Унікальність роботи
98%

2025 рік, 27 сторінок, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 13 найменувань

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТИЛІСТИЧНИХ ЗАСОБІВ У РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

1.1. Поняття стилістичних засобів та їхня класифікація

1.2. Особливості рекламного дискурсу у німецькомовному просторі

1.3. Відображення зовнішності людини як стилістичний прийом у рекламі

РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СТИЛІСТИЧНИХ ЗАСОБІВ ОПИСУ ЗОВНІШНОСТІ У СУЧАСНІЙ НІМЕЦЬКОМОВНІЙ РЕКЛАМІ

2.1. Лексичні та фразеологічні засоби зображення зовнішності

2.2. Морфологічні та синтаксичні особливості опису зовнішності

2.3. Вплив візуальних та вербальних компонентів на сприйняття рекламного тексту

РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРЕКЛАДАЦЬКИЙ АСПЕКТ ВІДТВОРЕННЯ СТИЛІСТИЧНИХ ЗАСОБІВ У РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

3.1. Труднощі перекладу стилістичних засобів у рекламі
3.2. Основні стратегії перекладу опису зовнішності в рекламі
3.3. Специфіка адаптації рекламного тексту для україномовного споживача

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
27
Унікальність роботи
98%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися