2021 рік, 41 ст. Робота містить 29 використаних джерел.
ЗМІСТ
ВСТУП
1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ САМООЦІНКИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ, ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
1.1. Визначення змісту та сутності понять «самооцінка», «особистість», «дошкільний вік»
1.2. Психологічні умови становлення самооцінки у дошкільному віці і її вплив на формування особистості
1.3. Основні фактори, які впливають на становлення самооцінки у дошкільному віці
2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМООЦІНКИ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ
2.1. Методики дослідження самооцінки у дошкільному віці як чинника формування особистості
2.2. Аналіз дослідження зі становлення самооцінки у дошкільному віці та її вплив на формування особистості
2.3. Основні рекомендації для становлення самооцінки у дошкільному віці
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.