2023 рік, 35 ст. Список використаних джерел містить 18 найменувань
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПІВПРАЦІ МІЖ ЛОГОПЕДОМ ТА ПЕДАГОГАМИ
1.1. Визначення та розуміння співпраці. Роль та функції логопеда в системі освіти
1.2. Інклюзивне навчання, його переваги та виклики
1.3. Основні завдання логопедії та роль логопеда в інклюзивному навчанні
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. СПІВПРАЦЯ ЛОГОПЕДА ТА ПЕДАГОГІВ У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СПІВПРАЦІ
2.1. Опитування в Google Формі на тему "Співпраця логопеда та педагогів в інклюзивному навчанні"
2.2. Аналіз результатів опитування
2.3. Рекомендації щодо покращення співпраці
Висновки до другого розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТОК
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.