2022 рік, 46 ст. Список використаних джерел містить 22 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки, 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИРОДИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ У СТАРШОКЛАСНИКІВ
1.1 Детермінація поняття «девіантна поведінка» у науковій літературі. Природа девіантної поведінки
1.2 Шляхи формування та виникнення девіантної поведінки у старшокласників
1.3 Диференціація етапів та різновидів девіантної поведінки у старшокласників
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЯВІВ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ У ШКОЛЯРІВ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1 Планування, підготовка та проведення дослідження
2.2 Психодіагностичні методики дослідження специфіки прояву девіантної поведінки у школярів старшого шкільного віку
2.3 Аналіз результатів дослідження проявів девіантної поведінки у школярів старшого шкільного віку
Висновки до розділу 2
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.