В наявності
500 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
43
2022 рік, 43 ст. Робота містить 4 таблиці, 7 рисунків, 27 використаних джерел.
ЗМІСТ
СКЛАД ФАКТОРІВ МАКРОСЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА І МЕТОДИ АНАЛІЗУ
1.1. Макросередовище та його вплив на функціонування підприємства
1.2. Значення аналізу макросередовища в управлінні підприємством
1.3. Методи аналізу макросередовища підприємства
РОЗДІЛ 2. СЕГМЕНТУВАННЯ РИНКУ І ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА «ПРИВАТ БАНК»
2.1 Характеристика підприємства
2.2 Вибір і аналіз базового ринку
2.3 Сегментування ринку за трьома критеріями і вибір цільових сегментів
2.4 Багатокритеріальне сегментування ринку. Вибір цільових сегментів та побудова профілю споживача
Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
43
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.