2022 рік, 52 ст. Список використаних джерел містить 44 найменування. У роботі вміщено 3 рисунки, 18 таблиць.
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Споживачі підприємства, критерії їхнього вибору та оцінювання
Розділ 2. Маркетингова характеристика підприємства ТОВ "Шацький молокозавод"
Розділ 3. Оцінювання сегментування споживачів підприємства
3.1. Критерії сегментування споживачів
3.2. Розрахунок рейтингу споживачів
3.3. Аналіз динаміки і структури ресурсів, які постачаються підприємством
Розділ 4. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення купівельної спроможності підприємства ТОВ "Шацький молокозавод"
4.1. Основні напрями покращення роботи підприємства
4.2. Маркетингове обґрунтування запропонованих заходів
Висновки
Список використаних джерел
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.