Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Сегментування споживачів продукції ПРАТ «Тернопільський молокозавод» за ступенем лояльності до торгової марки

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2020
Кількість сторінок
40

2020 рік, 40 ст. Робота містить 8 таблиць, 11 рисунків, 14 використаних джерел.

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1. Сутність та значення сегментування споживачів

Розділ 2. Маркетингова характеристика Зефірної Фабрики Молокія

Розділ 3. Аналіз процесу сегментування споживачів продукції підприємства

3.1. Обґрунтування характеристик, за якими відбувається процес сегментування

3.2. Розроблення питань для проведення опитування споживачів та складання анкети

3.3. Аналіз отриманих сегментів 

Розділ 4. Розроблення пропозицій щодо підвищення привабливості ринкових сегментів

4.1. Основні напрями підвищення привабливості ринкових сегментів

4.2. Розроблення маркетингових заходів щодо підвищення привабливості ринкових сегментів

4.2.1.Розроблення стратегії співпраці з лідерами думок 

4.2.2. Розроблення іміджевої рекламної кампанії

Висновки

Список використаної літератури

Детальна інформація
Рік виконання
2020
Кількість сторінок
40

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися