2020 рік, 40 ст. Робота містить 8 таблиць, 11 рисунків, 14 використаних джерел.
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Сутність та значення сегментування споживачів
Розділ 2. Маркетингова характеристика Зефірної Фабрики “Молокія”
Розділ 3. Аналіз процесу сегментування споживачів продукції підприємства
3.1. Обґрунтування характеристик, за якими відбувається процес сегментування
3.2. Розроблення питань для проведення опитування споживачів та складання анкети
3.3. Аналіз отриманих сегментів
Розділ 4. Розроблення пропозицій щодо підвищення привабливості ринкових сегментів
4.1. Основні напрями підвищення привабливості ринкових сегментів
4.2. Розроблення маркетингових заходів щодо підвищення привабливості ринкових сегментів
4.2.1.Розроблення стратегії співпраці з лідерами думок
4.2.2. Розроблення іміджевої рекламної кампанії
Висновки
Список використаної
літератури
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.