2023 рік, 45 ст. Список використаних джерел містить 12 найменувань. У роботі вміщено 14 рисунків, 12 таблиць
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Сутність та значення процесу сегментування споживачів
Розділ 2. Маркетингова характеристика ТОВ «ВО «МОЛІС»
Розділ 3. Аналіз процесу сегментування споживачів продукції підприємства
3.1. Обґрунтування характеристик, за якими відбувається процес сегментування
3.2. Розроблення питань для проведення опитування споживачів
3.3. Аналіз отриманих сегментів
Розділ 4. Розроблення пропозицій та маркетингових заходів щодо підвищення привабливості ринкових сегментів
4.1. Основні напрями підвищення привабливості ринкових сегментів
4.2. Маркетингове обґрунтування запропонованих заходів
4.2.1. Розроблення лінійки йогуртів «Смак дитинства» з надзвичайними смаками
4.2.2. Проведення дегустації продукції
Висновки
Список використаних джерел
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.