2025 рік, 53 сторінки, 95% унікальності. Список використаних джерел містить 27 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки, 14 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ
ОСНОВИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ
1.1. Поняття, значення
та основні підходи до сегментації ринку
1.2. Критерії та методи
сегментації ринку
1.3. Нормативно-правове
забезпечення сегментації ринку
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ
СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ НА ПРИКЛАДІ АТ "РОЗЕТКА"
2.1. Характеристика
компанії "Розетка" та її ринкової діяльності
2.2. Аналіз
конкурентного середовища та основних сегментів ринку електронної комерції
2.3. Вибір та
обґрунтування цільового сегмента для "Розетка"
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ
СТРАТЕГІЇ СЕГМЕНТАЦІЇ "РОЗЕТКА"
3.1. Використання
сучасних цифрових технологій для аналізу та сегментації ринку
3.2. Напрями покращення
сегментаційної стратегії компанії
3.3. Перспективи
розвитку та рекомендації для подальшої роботи з цільовими сегментами
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.