2024 рік, 94 ст. Список використаних джерел містить 62 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки, 10 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ САМООЦІНКИ ЯК ЧИННИКА ВИНИКНЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР’ЄРІВ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ
1.1. Проблема психологічних бар’єрів у науковій літературі
1.2. Самооцінка як психологічний феномен
1.3. Особливості самооцінки як чинника виникнення психологічних бар’єрів у студентів-психологів
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ САМООЦІНКИ ЯК ЧИННИКА ВИНИКНЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ БАР’ЄРІВ У СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГІВ
2.1. Організація та методика дослідження самооцінки як чинника виникнення
психологічних бар’єрів у студентів-психологів
2.2. Аналіз результатів дослідження самооцінки як
чинника виникнення психологічних бар’єрів у студентів-психологів
2.3. Специфіка зв’язку самооцінки і психологічних
бар’єрів у студентів-психологів
Висновки до
розділу 2
РОЗДІЛ 3. ПСИХОТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ АДЕКВАТНОЇ
САМООЦІНКИ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ
3.1. Психологічна сутність та зміст психотехнології формування адекватної
самооцінки у студентів-психологів
3.2. Програма формування адекватної самооцінки у студентів-психологів
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК
ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.