В наявності
600 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
33
2023 рік, 33 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БРЕНДИНГУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ТОРГІВЛІ
1.1 Сутність категорії «бренд»
1.3 Інструменти розвитку бренду торговельного підприємства.
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ БРЕНДИНГОВОЇ СКЛАДОВОЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
2.1 Характеристика організації маркетингової діяльності ТОВ «АТБ-Маркет»
2.2 Оцінка позиціювання ТОВ «АТБ-Маркет» на основі «колеса бренду»
2.3 Аналіз цифрової складової маркетингової діяльності ТОВ «АТБ-Маркет»
Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
33
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.