2020 рік, 73 ст. Список використаних джерел містить 43 найменування. У роботі вміщено 12 рисунків, 38 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ТОВАРНОМУ РИНКУ
1.1 Стисла характеристика маркетингової діяльності підприємства на товарному ринку
1.2 Фундаментальні особливості ринку, його стан та тенденції
1.3 Економіко-технологічний аналіз товару та процеси його виробництва
1.3.1 Аналіз товару
1.3.2 Аналіз технології виробництва
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА КОМПАНІЇ
2.1 Аналіз внутрішнього середовища підприємства
2.1.1 Аналіз внутрішніх факторів підприємства
2.1.2 Аналіз моделі організації бізнесу на підприємстві
2.2 Аналіз маркетингового середовища
2.2.1 Аналіз макромаркетингового середовища
2.2.2 Аналіз мікромаркетингового середовища
2.3 Висновки за результатами аналізу маркетингового середовища
РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА ГІПОТЕЗИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
3.1 Розробка ринкової стратегії
3.2 Розроблення продуктової стратегії
3.3 Економічний аналіз привабливості цільового ринку
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОНАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.