Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
700 грн

Розроблення гіпотези маркетингової стратегії для ТОВ «Пандора Групп» на ринку ювелірних прикрас України

В наявності
700 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2020
Кількість сторінок
73

2020 рік, 73 ст. Список використаних джерел містить 43 найменування. У роботі вміщено 12 рисунків, 38 таблиць.

ЗМІСТ 

ВСТУП

РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ТОВАРНОМУ РИНКУ

1.1 Стисла характеристика маркетингової діяльності підприємства на товарному ринку

1.2 Фундаментальні особливості ринку, його стан та тенденції

1.3 Економіко-технологічний аналіз товару та процеси його виробництва

1.3.1 Аналіз товару 

1.3.2 Аналіз технології виробництва

РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА КОМПАНІЇ

2.1 Аналіз внутрішнього середовища підприємства

2.1.1 Аналіз внутрішніх факторів підприємства

2.1.2 Аналіз моделі організації бізнесу на підприємстві

2.2 Аналіз маркетингового середовища

2.2.1 Аналіз макромаркетингового середовища

2.2.2 Аналіз мікромаркетингового середовища

2.3 Висновки за результатами аналізу маркетингового середовища

РОЗДІЛ ІІІ. РОЗРОБКА ГІПОТЕЗИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ

3.1 Розробка ринкової стратегії

3.2 Розроблення продуктової стратегії 

3.3 Економічний аналіз привабливості цільового ринку 

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОНАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2020
Кількість сторінок
73

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net