2020 рік, 55 ст. Список використаних джерел містить 15 найменування. У роботі вміщено 2 рисунки та 10 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ І ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК НОВОГО ПРОДУКТУ
1.1. Сутність і основні етапи розробки і виведення нового продукту
1.2. Маркетингові дослідження і їх роль при розробці нового продукту
1.3. Введення на ринок нових продуктів, основні помилки і ризики
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «БІОКОМПЛЕКС»
2.1. Загальна характеристика ТОВ «Біокомплекс»
2.2. Аналіз фінансового стану ТОВ «Біокомплекс»
2.3. SWOT-аналіз як метод комплексного дослідження внутрішнього стану підприємства і стану його зовнішнього середовища
РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ І ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК НОВОГО ПРОДУКТУ
3.1. Основна мета проекту
3.2. Розробка стратегії маркетингу
3.3. Розробка виробничого та організаційного плану
3.4. Розробка стратегії фінансування і фінансового плану
3.5. Класифікація ризиків на підприємстві
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Коротка презентація роботи: https://drive.google.com/file/d/1ZitIaupSKbCV6la7_revRkq_KyWSt4Bl/view?usp=sharing
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.