Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Розробка програми розвитку нового продукту на підприємстві

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2020
Кількість сторінок
55
Унікальність роботи
56 %

2020 рік, 55 ст. Список використаних джерел містить 15 найменування. У роботі вміщено 2 рисунки та 10 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ І ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК НОВОГО ПРОДУКТУ

1.1. Сутність і основні етапи розробки і виведення нового продукту

1.2. Маркетингові дослідження і їх роль при розробці нового продукту

1.3. Введення на ринок нових продуктів, основні помилки і ризики

РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «БІОКОМПЛЕКС»

2.1. Загальна характеристика ТОВ «Біокомплекс»

2.2. Аналіз фінансового стану ТОВ «Біокомплекс»

2.3. SWOT-аналіз як метод комплексного дослідження внутрішнього стану підприємства і стану його зовнішнього середовища

РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ЩОДО СТВОРЕННЯ І ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК НОВОГО ПРОДУКТУ

3.1. Основна мета проекту

3.2. Розробка стратегії маркетингу

3.3. Розробка виробничого та організаційного плану

3.4. Розробка стратегії фінансування і фінансового плану

3.5. Класифікація ризиків на підприємстві

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


Коротка презентація роботи: https://drive.google.com/file/d/1ZitIaupSKbCV6la7_revRkq_KyWSt4Bl/view?usp=sharing

Детальна інформація
Рік виконання
2020
Кількість сторінок
55
Унікальність роботи
56 %

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися