Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Розробка маркетингової стратегії туристичного підприємства

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
56

2023 рік, 56 ст. Список використаних джерел містить 23 найменування. Робота включає 3 таблиці, 3 рисунки

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи маркетингової стратегії туристичного підприємства

1.1. Сучасна маркетингова концепція управління та її основні положення

1.2. Структура процесу маркетингової стратегії та характеристика його складових елементів

1.3. Особливості маркетингових стратегій у туристичному бізнесі

РОЗДІЛ 2. Дослідження маркетингових стратегій на туристичному підприємстві

2.1. Управлінська характеристика та аналіз основних маркетингових показників діяльності туроператора

2.2. Оцінка організації управління маркетингом на туристичному підприємстві

РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо удосконалення маркетингових стратегій на туристичному підприємстві

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
56

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися