2023 рік, 56 ст. Список використаних джерел містить 23 найменування. Робота включає 3 таблиці, 3 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи маркетингової стратегії туристичного підприємства
1.1. Сучасна маркетингова концепція управління та її основні положення
1.2. Структура процесу маркетингової стратегії та характеристика його складових елементів
1.3. Особливості маркетингових стратегій у туристичному бізнесі
РОЗДІЛ 2. Дослідження маркетингових стратегій на туристичному підприємстві
2.1. Управлінська характеристика та аналіз основних маркетингових показників діяльності туроператора
2.2. Оцінка організації управління маркетингом на туристичному підприємстві
РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо удосконалення маркетингових стратегій на туристичному підприємстві
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.