2024 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 15 найменувань. У роботі вміщено 6 рисунків, 4 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
1.1. Поняття, напрямки і принципи маркетингу транспортних послуг
1.2 Особливості транспортної послуги, її класифікація та основні задачі комерційної служби транспортних підприємств
2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ПАН ЛОГІСТИК»
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Пан Логістик» в умовах посилення конкуренції на ринку логістичних послуг
2.3. Аналіз маркетингового середовища ТОВ «Пан Логістик» та визначення стратегії
3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОВ «ПАН ЛОГІСТИК»
3.1. Розробка стратегії маркетингових комунікацій ТОВ «Пан Логістик»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.