Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

Розмноження торговельних марок як інструмент обмеження конкуренції

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
38

2022 рік, 38 ст. Список використаних джерел містить 19 найменувань. У роботі вміщено 5 рисунків, 1 таблиця.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Передумови застосування та економічний зміст стратегії розмноження торговельних марок

РОЗДІЛ 2. Аналіз практики розмноження торговельних марок на ринках України

РОЗДІЛ 3. Конкурентні ефекти розмноження торговельних марок

РОЗДІЛ 4. Удосконалення конкурентної політики на ринках диференційованої продукції

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ЧАСТИНА ТЕКСТУ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ

РОЗДІЛ 1. Передумови застосування та економічний зміст стратегії розмноження торговельних марок

Від розробки стратегії просування товару залежатиме те, наскільки швидко їм зацікавляться покупці, і чи буде успішним вихід ринку у принципі.  Багато представників малого і навіть середнього бізнесу продовжують вести справи «за ситуацією», регулярно поповнюючи статистику фірм, що закрилися.

Стратегія просування є підвидом основних маркетингових процесів, вкладених у досягнення поставлених завдань.  Це спосіб вибору та застосування методик стимуляції, які мають на меті забезпечити збут товарів фірми.  А простіше, це стратегія розвитку продажів.

Стратегія просування на ринку реалізує низку фіксованих функцій, таких як:[14]

· інформування (оповіщення);

· переконання;

· позиціонування;

· рекламне нагадування;

· утримання клієнтів;

· створення купівельного попиту;

· заохочення (стимуляція) тощо.

Реалізація маркетингової стратегії просування має на меті наситити ринок інформацією про нові продукти, про ваш бренд чи проведення конкретного заходу.[14]  

Крім того, вона дозволить поступово виробляти запити цільової аудиторії та звертати увагу можливих покупців на пропозиції компанії, тим самим спонукаючи їх придбати товар.

У країнах з розвиненою економікою люди добре знають дві речі: дуже багато різних брендів і дуже багато магазинів.  Але незважаючи на це, завжди знайдеться місце для нової успішної торгової марки або для ще однієї успішної роздрібної мережі.  За останні 20 років ми стали свідками появи нових брендів-ікон та успішних роздрібних мереж, які в цей період або вперше виникли, або досягли панівного становища.  До них відносяться Amazon.com, eBay, Nespresso, Old Navy, Red Bull, Starbucks, Tchibo, Trade Joe's, Victoria's Secret, Zara.

Коли на ринок виходить новий товар або з'являється новий магазин, при постійному зростанні числа брендів і магазинів успіху можна досягти, лише запропонувавши покупцям щось особливе і затребуване, що відрізняється незмінно високою якістю...

Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
38

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net