2022 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 19 найменувань.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНО-ТЕОРЕТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1 Особливості та сутність «маркетингу» на підприємстві
1.2 Застосування маркетингу в умовах інноваційної економіки
1.3 Особливості маркетингу на підприємстві
РОЗДІЛ 2.ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ЄВРО АКВА»
2.1 Ознайомлення з організаційною структурою маркетингової служби на підприємстві та розробка пропозицій щодо її удосконалення
2.2 Дослідження ринків товарів, послуг та здійснення вибору найбільш вигідних ринків відповідно до ресурсів та можливостей підприємства
РОЗДІЛ 3. РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ЄВРО АКВА»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.