2023 рік, 38 ст. Список використаних джерел містить 22 найменування. У роботі вміщено 4 рисунки, 7 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ТА ОСОБЛИВОСТІ КРЕАТИВНОГО МАРКЕТИНГУ
1.1 Суть і необхідність креативної маркетингової стратегії у розвитку сучасного підприємництва
1.2. Типи маркетингових досліджень для формування креативної маркетингової політики підприємства
РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ КРЕАТИВНОГО МАРКЕТИНГУ У ПРОСУВАННІ ТОВАРУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК
2.1. Значення креативного маркетингу у забезпеченні конкурентоспроможності товару
2.2. Тенденції та особливості застосування креативної маркетингової стратегії при просуванні товару на зовнішній ринок підприємств України
2.3. Світові тенденції та особливості застосування креативної маркетингової стратегії при просуванні товару на зовнішній ринок
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КРЕАТИВНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.