В наявності
400 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
29
2024 рік, 29 ст. Список використаних джерел містить 11 найменувань
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД РЕКЛАМНИХ І PR-ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОМОЦІЇ КУЛЬТУРНИХ ПОСЛУГ
1.1. Огляд сучасних тенденцій у рекламі та PR культурних послуг
1.2 Аналіз ефективності існуючих методів промоції культурних послуг на прикладі міста Сквира
РОЗДІЛ 2. ВИРОБНИЧІ АСПЕКТИ ПРОМОЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ
2.1 Розробка стратегій промоції для культурних послуг
2.2 Впровадження та контроль за виконанням рекламних кампаній
РОЗДІЛ 3. КАНАЛИ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОМОЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ
3.1 Використання цифрових каналів для просування культурних послуг
3.2 Методи оцінки ефективності рекламних і PR-кампаній
Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
29
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.