2022 рік, 38 ст. Список використаних джерел містить 18 найменувань.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
1.1. Дослідженість методики розробки інтегрованих уроків в педагогічній теорії й практиці
1.2. Сутність поняття інтеграція та інтегровані уроки
1.3. Класифікація та структура інтегрованих уроків
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПРОЕКТУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ ІНФОРМАТИКИ
2.1. Особливості проведення інтегрованих уроків й основні завдання
2.2. Етапи підготовки інтегрованого уроку
2.3. Структура інтегрованого уроку
2.3.1. Основні завдання інтегрованих уроків
2.3.2. Мета інтегрованих уроків
2.3.3. Відмінність інтегрованого уроку від звичайного
2.4. Вимоги при підготовці до інтегрованого уроку
2.5. Труднощі, які можуть виникнути при плануванні інтегрованих уроків
2.6. Результати інтегрованого навчання і його значення
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.